Gästebuch

1. Üser „Superstürmer“ hot sich halt noch a kle im hintergrund ghalta. Er würd i da nöchsta spiele scho gas geh. Sofern ihn da trainer wieder döt ufstellt 😛

2. tet sega, dass dia hp bald widar mol usam winterschlof ufwacha söt. also rene: luag dass si aktuell würd und mir widar was zum diskutiera hon im gb!

3. also muas sega, i tet gern widar mol a hallaturnierle mitspiela! wenn mar a paar lüt zemma bringan tet i üs amelda… wer hot lust und tet mitspiela? goht um gaude! Frage goht an alle ob jung oder alt in dr Mannschaft!!

4. Das diesjährige Hallenturnier der SF Oberland findet am 6.7. März statt. Wie das letzte Jahr wird am Samstag die Hallenhobbymeisterschaft ausgetragen und am So ein Nachwuchsturnier für Vereinsmannschaften stattfinden. Besonderheiten sind das alle Spiele nur mit Filzball gespielt werden und alle Spiele von VFV Schiedsrichtern geleitet werden. Aber auch die Preise können sich wieder sehen lassen.
    Anmeldungen werden von Jürgen Dietrich entgegengenommen: 0699 12147900

5. also 1. mol dia frog stella wer gwunna hot isch wohl überflüssig… dia fürwehrler könn jo außer sufa net uf 3 zella 😉 und 2. na er isch verschoba worra 😉

6. Do würd o jeda tag was neues inigstellt!
    Hot eigentlich da wettbewerb zwüschat fürwehr und fuaßballnar stattgunda? Wer hot gwunna?

7. Seas stoffl, dia fotos stell i am wochenende ini. Bin momentan net guat beinand und hon o ka zit. Aber morn isch e da letzte arbeitstag vo da wocha.