Gästebuch

1. Auf diesem Weg einmal eine Gratulation an Christof für seinen super Einstand beim FC Nenzing. Was tätan dia nur ohne di! Leider wird aber immer von Christof aus Thüringen berichtet. Irgendwär hot do dr Berg vergässa. I darf scho an biz patriotisch si – odr? Also weiter so!!!

2. gratuliere zum sieg gestern! hon echt supar zemma gspielt gestern! Chancenauswertung noch verbessera und denn simr schlussendlich im mittelfeld was mr üs bzw. ihr jetz sichar afang saison net erwartat hettan! weiter so!!!

3. Hallo Schnee! Jo mir hon am montag gspielt, hon dir dr spielbericht per E-mail am dienstag scho gschickt…. Am montag isch wieder heimspiel gegs blons/st. gerold – Beginn: 18:30 Uhr

4. jo nimm a do würd dia 1. blaue als ganz normal gwertat und dia 2. als blau rot… wer hot den no da rest. thomas pfister glob zwo… edgar phüringer ane. und ane fehlt no….

5. I hon grad uf da übersaxner homepage glesa dass mir scho 5 blaue karta hon, stimmt des scho? Wer hot dia alle kriagt?

6. Mercy max, wür i in demfall am wochenende alles überarbeita. Mol, hon körig, bin grad in Melbourne bis fritig wahrscheinlich, danoch wieder noch sydney und viellicht nöchst wocha noch papa neu guina, aber des isch noch net sicher. Mol gucksen. Mercn fürd info.

7. Des spiel am mittwoch gegs Weiler isch übrigens verschoba uf an herbst, weil weiler ka lüt hot… Jetzt isch somit Summerpause!